سفارش تبلیغ
صبا ویژن

واوی میت 10 (Huawei Mate 10) نام پرچمدار آینده فبلت های سری میت هواوی است. در ادامه با مشخصات فنی، قیمت، قابلیت‌ها و سخت افزار Mate 10 آشنا خواهی مشد.

پس از عرضه گوشی های پرچمدار هواوی پی 10 و پی 10 پلاس در اولین ماه‌های سال جاری میلادی، غول گوشی ساز چینی ظاهرا می‌خواهد یک بمب را در انتهای سال 2017 بترکاند. بر اساس شایعات، اخبار و حواشی به بیرون درز پیدا کرده این بمب، فبلت هواوی میت 10 نام خواهد داشت.

چه چیزی محصولات سری Mate را ویژه می‌کند؟ فلسفه بزرگ و برجسته این کمپانی در هنگام طراحی و ساخت این محصولات در نظر گرفته شده است. هواوی میت 9 بهترین مثال برای توصیف این فلسفه است که یک فبلت بزرگ 5.9 اینچی همراه با سخت افزار قدرتمند، دوربین دوگانه لایکا و یک باتری بزرگ 4.000 میلی‌آمپر ساعتی، تماما در یک قالب فلزی براق گنجانده شده‌ است.

آیا هواوی موفق خواهد شد همراه با نسل جدید این خانواده، بهترین گوشی هوشمند تاریخ را به نام خود رقم بزند؟ در حال حاضر هیچکس نمی‌داند، اما شایعات زیادی در حوالی این شرکت وجود ندارد که نشان می‌دهد به همین ترتیب است. در ادامه ما هر آنچه که لازم است از گوشی معرفی نشده هواوی میت 10 بدانید را در اختیارتان بگذاریم. این محصول، پادشاه جدید محصولات هواوی خواهد بود.

طراحی

هواوی میت 10 از طراحی تمام صفحه برخوردار خواهد بود

شایعات حاکی از آن است که هواوی میت 10 درست همانند گوشی های شیائومی می میکس، ال جی جی 6، سامسونگ گلکسی اس 8 و اسنشال فون از طراحی تمام صفحه برخوردار است. تا به امروز هیچ رندری از این محصول به بیرون درز پیدا نکرده است، بنابراین هنوز هیچ کس نمی‌داند فبلت جدید هواوی چه شکل و شمایلی خواهد داشت. با تمام این تفاسیر، اگر شایعات به واقعیت تبدیل شوند، ما می‌توانیم انتظار داشته باشیم گوشی از یک نمایشگر بزرگ و بدنه‌ای کوچک برخوردار باشد که خبر خوبی برای طرفداران هواوی خواهد بود.

ما معتقدیم این شرکت بدنه‌های دیگری را امتحان نخواهد کرد و از یک فریم تمام فلزی همراه با صفحه‌ای سیاه مشابه گوشی هواوی میت 9 بهره می‌برد. علاوه بر این هواوی هنوز تمایلی به ضد آب ساختن گوشی هایش ندارد، اما کاربران بیشتری سال به سال به طرفداران چنین محصولاتی با بهره گیری از مقاومت بالا در برابر نفوذ آب افزوده می‌شوند.

نمایشگر

هواوی میت 10 از نمایشگر تازه معرفی شده 6 اینچی شرکت ژاپن دیسپلی به نام “Full Active” برخوردار خواهد بود. این نمایشگر 6 اینچی حاوی وضوح 1080×2160 پیکسل است و از نسبت ابعاد 18:9 بهره می‌برد.

<** ادامه مطلب... **>

این نمایشگر از نوع LCD است و به جز نسبت ابعاد جدید، یکی دیگر از مزیت‌های آن قابل استفاده بودن همراه با انگشتانی خیس توسط کاربران است.اگر این گوشی شبیه به محصول پیش نمایش مراسم رونمایی از نمایشگر فول اکتیو ژاپن دیسپلی باشد، حاشیه‌های سه طرف گوشی بسیار باریک هستند و تنها قسمت کمی از زیر نمایشگر آن‌ها دیده می‌شوند. به طور کلی اگر اینچنین باشد، Mate 10 یکی از جذاب‌ترین گجت‌های حال حاضر بازار می‌شود.

سخت افزار

حال به جذاب‌ترین قسمت این گوشی می‌رسیم. میت 10 احتمالا باید نخستین گوشی هوشمندی باشد که از چیپست 10 نانومتری کایرین 970 ساخت خود هواوی قدرت می‌گیرد. این درحالیست که آخرین پرچمدار هواوی، گوشی هواوی پی 10 از یک چیپست 16 نانومتری به نام کایرین 960 برخوردار است.<** ادامه مطلب... **>






تاریخ : یکشنبه 96/4/18 | 12:21 صبح | نویسنده : سروش-و | نظرات ()
.: Weblog Themes By SlideTheme :.

  • اسکندر