سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

Image result for ?28صفر?‎

 

 . می دانی 28 صفر چه روزی است؟

 روز عزای بزرگ بشریت. این روز مصیبت هاب جانکاهی بر پیکر بشریت فرود آمد. جا دارد که بشریت این روز را عزای جهانی اعلام کند و تا ابد بر آن بگرید و اشک حسرت بریزد. باید تمام زمین را ماتمکده کرد. چرا؟ مگر در این روز چه اتفاقی افتاده است؟

امروز 28 صفر است که جان عالم، عصاره خلقت ، و دلیل وجودی تمام عالم امکان از دنیا رفت. عالم آفرینش تاب تحمل این بار سنگین را به هیچ وجه نداشت. اما چرا تحمل کرد؟ چرا کوه ها فرو نریختند؟ چرا ستاره ها خاموش نشدند؟ چرا سیارات از مدار خودخارج نگشتند؟ چرا ماهیان دریا و پرندگان آسمان به زندگی خود ادامه دادند؟ چرا اسارفیل در سور خود ندمید؟

چون خداوند پیش بینی این روز را کرده بود و برای امان جهان و ادامه حیات خلقت برنامه داشت و علی(ع) جان پیغمبر، همدم او در معراج، وصی وجانشین و برادر او را آفریده بود. خداوند زمین را از حجت خود خالی نگذاشته بود تا ساکنانش را فروبرد.

اما امروز روز عزای بشریت است و باید تا ابد بر این روز گریست. امروز روز سقیفه است. روزی که بدعت در دین پایه گذاشته شد. روزی که شیطان با تمام قوا بر انسان حمله ور شد تا دین را از جایگاه خود منحرف کند. و البته هم که موفق شد. با همراهی دنیا طلبان و جاه طلبان و دشمنان زخم خورده اسلام، مسیر صلاح و رستگاری بشریت، مسیر تاریخ بشریت که می رفت تا به مدینه فاضله ی خود نزدیک شود را منحرف کردندو کردند آنکه نباید می کردند. و از آنروز تا به امروز و از امروز تا به روز موعود هر ستمی که در دنیا واقع شود آن سقیفه نشینان که جسم بی جان پیامبر را بر زمین گذارده و به طلب دنیا دور هم جمع شدند در آن شریکند.

اما عزای من بر آنانی است که دین و دنیا و آخرت خود را با آن سقیفه نشینان که پیامبر را متهم به هزیان گویی کردند، گره زده اند. آنانی که دختر پیامبر خدا را علی رغم آن همه  سفارش پیغمبر آزردند و شهید کردند. آنانی که نوادگان پیامبر را گریاندند. آنانی که حق علی و فاطمه را خوردند و آخرت خود را به چند صباحی حکومت دنیا فروختند.

آی مردم شما خط خود را از دشمنان رسول خدا جدا کنید. زیرا که رسول خدا فرمود:

فاطمه پاره ی تن من است هر که او را بیازارد مرا آزرده است و هر که مرا بیازارد خدا آزرد ه است.

آی مردم خشم فاطمه ، خشم خداست. آی مردم خون حسین را فرزندان سقیفه نشینان بر زمین گرم کربلا ریختند. آنانی که جسد پیامبر را رها کردند در کربلا هم جسم صد چاک پسر سول خدا را زیر آفتاب  بیایان رها کردند.

امروز 28 صفر است روز عزای بشریت. پس ای مردم دنیا بگریید بر این ماتم عظما.






تاریخ : جمعه 95/9/5 | 12:14 صبح | نویسنده : سروش-و | نظرات ()
.: Weblog Themes By SlideTheme :.

  • اسکندر