سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سیدمحسن پورفاطمی درگذشت

سید محسن پورفاطمی از سادات محبوب و خوشنام بخش کاکی و برادر نماینده دشتی و تنگستان در مجلس درگذشت.

 

وی که طی روزهای اخیر در بیمارستان قلب بوشهر بستری بود، پس از آنژیوگرافی و بهبود نسبی، با درخواست خودش به زادگاهش کاکی بازگشت، اما بامداد سه شنبه و در پی مشکل قلبی، در راه انتقال به بیمارستان زینبیه خورموج جان به جان آفرین تسلیم کرد.

سید محسن پورفاطمی از سادات خوشنام و مردم دار بخش کاکی بود که ارتباط نزدیکی با دفتر آیت الله سیستانی از مراجع تقلید و همچنین دوستی شخصی با سید محمد خاتمی رییس جمهور سابق داشت.

2014 2 18 9 34 56705.54752222.bmp سیدمحسن پورفاطمی درگذشت

سیدمحمدمهدی پورفاطمی نماینده دشتی و تنگستان 3 برادر دارد که سیدعلی و سیدمحسن بزرگتر از وی و سید مرتضی نیز برادر کوچکتر او می باشند.

در پی اعلام درگذشت سید محسن پورفاطمی، مغازه های شهر کاکی با نصب پارچه های سیاه امروز را تعطیل اعلام کرده اند.

همچنین در پی اعلام خبر درگذشت این سید خوشنام، بسیاری از علاقمندان وی از شهرها و روستاهای شهرستان دشتی به سمت منزل پورفاطمی در شهر کاکی روانه شده اند.






تاریخ : سه شنبه 92/11/29 | 9:8 عصر | نویسنده : سروش-و | نظرات ()

Windows 7 Manager 4.3.9 Final نام نرم افزاری حرفه ای جهت بهینه سازی و افزایش سرعت ویندوز 7 می باشد. ویندوز 7 را میتوان یکی دیگر از شاهکار های مایکروسفات نام برد! چرا که با بیشترین استقبال را در سرتاسر جهان به خود اختصاص داده و یکی از برترین سیستم عامل ها محسوب می شود. در این پست از وب سایت میهن دانلود برای شما عزیزان جدید ترین نسخه نرم افزار Windows 7 Manager اماده نموده ام. با استفاده از این نرم افزار شما قادر خواهید بود به آسانی و در کمترین زمان ویندوز خود را بهینه سازی نموده ، سرعت آن را افزایش داده ، ریجستری ویندوز خود را بهینه سازی نمائید ، ارور های موجود را برطرف ساخته و چندین و چند قابلیت دیگر را به کار گیرید. این نرم افزار با ایجاد امکان مدیریت فایل ها و فایل های سیستمی امنیت سیستم شما را چند برابر می کند . مدیریت Startup ، حذف فایل های بی مصرف ، دیفرگ هارد ، ازاد سازی فضای بلا استفاده ، بهینه سازی اتصالات شبکه ای و … از دیگر ویژگی های این نرم افزار حرفه ای می باشد. در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار را از میهن دانلود دریافت نمائید.

screenshot.Windows.7.Manager نرم افزار بهینه سازی ویندوز سون Windows 7 Manager 4 3 9 Final

برخی از ویژگی های این نرم افزار :

- قابلیت دریافت و نمایش اطلاعات دقیق سخت افزاری سیستم

- قابلیت بهینه سازی سیستم جهت افزایش سرعت سیستم و عملکرد آن

- قابلیت تنظیم کردن منو بوت ویندوز 7

- امکان سفارشی کردن دسکتاپ سیستم، منو ها، نوار ابزار و تنظیمات اطلاعیه ها

- قابلیت مدیریت استارت آپ

- قابلیت بهینه سازی سرعت اتصال اینترنت

- قابلیت بهینه سازی تنظیمات شبکه ای جهت افزایش سرعت اتصالات شبکه

download نرم افزار بهینه سازی ویندوز سون Windows 7 Manager 4 3 9 Finalدانلود از لینک مستقیم  | با حجم 10 مگا بایت

password نرم افزار بهینه سازی ویندوز سون Windows 7 Manager 4 3 9 Finalپسورد:www.mihandownload.com






تاریخ : دوشنبه 92/11/28 | 8:12 عصر | نویسنده : سروش-و | نظرات ()

هدف مایکروسافت در ویندوز 8.2 جلب نظر کاربران PC است این تغییر برای جلب رضایت کاربرانی است که با حذف این کلید از ویندوز با آن احساس غربت کرده و انتقاداتی را به مایکروسافت وارد نمودند. پل‌ثورات از Windows IT Pro مقاله‌ای را به رشته‌ی تحریر در آورده است که در آن به بررسی جزئیات بیشتری از ویندوز 8.2 و تغییرات اعمال شده در آن پرداخته است. براساس این گزاراش، تغییرات در حال انجام دامنه‌ی وسیع‌تری را شامل شده و تنها به بازگردان کلید استارت به حالت سنتی آن اکتفا نکرده است. سیاست در پیش گرفته شده توسط مایکروسافت می‌تواند وجهه‌ی این شرکت در میان کاربران را ترمیم کند. تیم توسعه‌ی سیستم‌عامل ویندوز در ماه‌های اخیر تمام تمرکز خود را برای بازبینی سیستم‌عامل مایکروسافت قرار داده‌اند. این تیم مسئول بازبینی نقاط ضعف و مواردی هستند که موجب عدم توفیق ویندور 8 در میان کاربران ویندوز شده است. نقطه‌ی ضعف ویندوز 8 مایکروسافت تعبیه امکانات و ویژگی‌های جدید برای استفاده در ابزار‌های قابل حمل نیست، بلکه مشکلی که منجر به عدم استقبال از آن شد، عدم پوشش نیازهای 1.5 میلیون کاربری بود که ویندوز مایکروسافت را در PC مورد استفاده قرار می‌دادند. مشکل ویندوز تعبیه امکاناتی در ویندوز 8 بود که شاید برای ابزارهای قابل حمل بسیار کاربردی و مناسب می‌نمود، اما این ویژگی‌ها تجربه‌ی نامناسبی را در کار با پی‌سی‌ها برای کاربران رقم می‌زد. نسخه‌ی جدید ویندوز مایکروسافت طرفداران ویندوز را به دو دسته تقسیم کرد و تغییرات اعمال شده در رابط گرافیکی آن برخی از کاربران را به طرفداران دو آتشه‌ی آن تبدیل کرد، هرچند در نقطه‌ی مقابل کاربران سنتی ویندوز هیچ‌یک از تغییرات ایجاد شده را نمی‌پسندیدند. مایکروسافت در ویندوز 8.1 سعی در بازگرداندن برخی ویژگی‌ها و قابلیت‌های نسخه‌های پیشین ویندوز داشته است، حال به‌نظر می‌رسد، این کمپانی در نظر دارد بیش از پیش این تغییرات را در ویندوز 8.2 به انجام برساند. ویندوز 8.2 که ظاهرا دامنه‌ی تغییرات در آن بسیار بیشتر از ویندوز 8.1 خواهد بود، در سال 2014 میلادی به بازار عرضه خواهد شد.






تاریخ : دوشنبه 92/11/28 | 8:2 عصر | نویسنده : سروش-و | نظرات ()

نرم افزار شبیه سازی منوی Start برای ویندوز هشت

Pokki 0.267

 

 

 

 

همانطور که میدانید ویندوز 8 به صورت پیش فرض فاقد منوی Start است. و همین موضوع کار را برای افرادی که به امکانات این منو عادت کرده اند دشوار میکند.

 

در ادامه معرفی نرم افزارهای مختلف برای شبیه سازی منوی استارت ویندوز 8 در سایت سرزمین دانلود، در این مطلب نیز یکی دیگر از نرم افزارهایی که میتواند منوی Start را به ویندوز 8 برگرداند به شما معرفی میکنیم.

 

نرم افزار Pokki با امکانات خوب و قابل قبولی که دارد میتواند جای خالی منوی Start را برای شما پر کند.

 

اما Pokki فقط یک منوی استارت نیست. بلکه مجموعه ای از امکانات و ابزارهای مختلف را به سادگی و سرعت در اختیار کاربر قرار میدهد.



 

 

بعد از نصب نرم افزار Pokki ، آیکون آن در قسمت پایین و سمت چپ دسکاپ قرار میگیرد. یعنی همان جایی که محل منوی استارت است. با کلیک روی این آیکون، منویی شبیه به منوی Start باز شده و مجموعه ای از ابزارها و امکانات را در اختیار شما قرار میدهد.

 

مهم ترین قابلیت های نرم افزار شبیه سازی منوی استارت، Pokki :

- حذف صفحه Start Screen که باعث میشود به صورت مستقیم وارد دسکتاپ شوید

- ارائه یک منوی استارت کامل و حرفه ای با مجموعه ای از ابزارها

- امکان دسترسی به صفحه Start Screen توسط یک آیکون در منوی استارت

- نمایش ابزارهای پرکاربرد ویندوز در بخش اصلی منوی استارت (از جمله دکمه Shut Down)

- امکان ویرایش منوها و آیکون های موجود در منوی استارت

- نمایش Notification (اعلان) از شبکه های اجتماعی (فیس بوک، توئیتر، گوگل پلاس)

- امکان دریافت مستقیم برنامه های رایگان از App Store و نصب آنها

- امکان مطلع شدن از دریافت ایمیل

- وجود منوی All Apps که مثل ویندوز 7 همه برنامه های نصب شد را نمایش میدهد

- دکمه های دسترسی سریع (Control Panel, My Computer, Documents و ...)

 

 

نرم افزار شبیه سازی منوی Start برای ویندوز هشت، Pokki 0.267 را میتوانید به صورت رایگان از سرزمین دانلود دریافت کنید:

 






تاریخ : شنبه 92/11/19 | 11:19 صبح | نویسنده : سروش-و | نظرات ()

 مناسبت دهه فجر
شرایط فروش ویژه مدیران خودرو اعلام شد
پرشین خودرو: گروه خودروسازی مدیران خودرو فروش استثنایی اقساطی محصولات خود را به مناسبت دهه مبارک فجر آغاز کرد.
به گزارش خبرنگار «پرشین خودرو»، گروه خودروسازی مدیران خودرو هر یک از محصولات این شرکت را در تعداد محدود، بدون سود تسهیلات و بدون ضامن به صورت تحویل فوری عرضه خواهد کرد.
بنابر این گزارش، تمامی خودروها با مدل 93 و به صورت اقساط به مشتریان تحویل داده می‌شود. خودرو MVM110 با پیش پرداخت 9میلیون و 500هزار تومان و طی هشت فقره چک به مبلغ یک میلیون و 258هزاروچهارصد تومان هر سه ماه و MVM530 با پیش پرداخت 20میلیون تومان در اقساط 12ماهه طی چهار فقره چک به مبلغ 5میلیون و 162هزارو پانصد تومان به مشتریان تحویل داده خواهد شد.
این شرکت همچنین خودرو x33 را با پیش پرداخت 31میلیون و پانصد هزار تومان در اقساط 12 ماهه چهار فقره چک به مبلغ هشت میلیون و 100هزار تومان هر سه ماه، اقساط 18 ماهه شش فقره چک به مبلغ شش میلیون تومان هر سه ماه و در اقساط 24 ماهه طی هشت فقره چک به مبلغ چهار میلیون و 700هزار تومان هر سه ماه به مشتریان عرضه خواهد کرد.
گروه خودروسازی مدیران خودرو با خرید هر یک از محصولات این شرکت قرعه کشی را برای مشتریان خود در نظر گرفته است که با توجه به آن می‌توانند یکی از برنگان خوش شانس تیم اعزامی مشتریان به جام جهانی 2014 برزیل باشند.






تاریخ : شنبه 92/11/12 | 6:46 عصر | نویسنده : سروش-و | نظرات ()

با دانلود بازی ZombieShooter2زمان زیبایی را برای خود سپری کنید حجم بازی فوالعاده فشرده وکم

ادامه مطلب...




تاریخ : چهارشنبه 92/9/20 | 5:1 عصر | نویسنده : سروش-و | نظرات ()
تاریخ : سه شنبه 92/9/19 | 2:19 عصر | نویسنده : سروش-و | نظرات ()
افزایش 18 درصدی حقوق سال 93 کارمندان/ دولت بابت گرانی ارز خوشحال نمی‌شود
سخنگوی دولت با اعلام عیدی 503 هزارتومانی امسال کارمندان از افزایش حدود 18 درصدی حقوق کارکنان دولت در سال آینده خبر داد و گفت: نرخ تسعیر ارز در بودجه سال آینده 2588 تا 2650 تومان در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد باقر نوبخت امروز دوشنبه در نشست خبری در تشریح ابعاد لایحه بودجه سال 93 کل کشور از افزایش 18 درصدی حقوق کارمندان دولت در سال 93 خبر داد و گفت:  با توجه به وضعیت تورمی در کشور، حقوق کارمندان باید افزایش یابد.

وی همچنین در مورد تعیین نرخ ارز در بودجه سال آینده گفت: دولت بابت گران شدن نرخ ارز خوشحال نمی شود. نوبخت ادامه داد: نرخ تسعیر ارز در بودجه سال 93 به سمت واقعیت پیش بردیم و امید است نرخ واقع بینانه که عدد غیررسمی بازار نخواهد بود در محاسبات، لحاظ شود.

سخنگوی دولت، نرخ تسعیر ارز در بودجه سال 93 را بین 2588 تا 2650 تومان اعلام کرد و گفت: این نرخ می تواند نرخ تعادلی مناسبی باشد تا در نهایت پول ملی قدرت بیشتری پیدا کند.

وی در بخش دیگری از سخنان با بیان این که لایحه بودجه سال 93 بدون کسری تقدیم مجلس شده است و حتی هیچ کسری پنهانی نیز در لایحه نیست، گفت: رقم 50 هزار میلیارد تومان رقم اعلامی در برخی رسانه ها کسری نیست بلکه تراز عملیاتی است.

این در حالی است که تراز عملیاتی بودجه سال آینده که کارشناسان ارشد بودجه نویسی، از آن به عنوان کسری بودجه آشکار نام می‌برند، (جدول ذیل) بیش از 50 هزار میلیارد تومان است. در واقع، رقم دقیق تراز عملیاتی منفی 502،988،596،000،000 ریال است.






تاریخ : دوشنبه 92/9/18 | 7:35 عصر | نویسنده : سروش-و | نظرات ()

دانلود رایگان  فیلتر شکن (Strong Filter Crusher) و وی پی ان  رایگان و قانونی ( Sachs vpn proxy ) قوی  و پر سرعت .  لازم است  در استفاده از فیلتر شکن ها  بسیار دقت نمود چون وی پی ان های تقلبی زیادی وجود دارند که بسیار مخرب هستند و موجب به هم ریختن سیستم و حتی تلفن همراه شما میشود ادامه مطلب...




تاریخ : یکشنبه 92/9/17 | 2:44 عصر | نویسنده : سروش-و | نظرات ()


  تاریخچه و آیین محرم درمنطقه کاکی استان بوشهر :

 وجود گذشت بیش از یکهزار سال از مصیبت شهادت امام حسین(ع) و یاران وفادارش، نه تنها از عمق این حادثه کاسته نشده، بلکه هرچه می‌گذرد مراسم عاشورا در مناطق مختلف کشور به صورت گسترده‌تر و باشکوه تر برگزار می‌شود.

در این مطلب سعی شده گوشه‌ای از آیین‌های عزاداری شهر کاکی از توابع استان بوشهر در سوگ سالار و سرور شهیدان بازگو شود.

 عزاداری ماه محرم برای مردم کاکی نه عادت بلکه یک فرهنگ است که ازکودکی درذهن و زبان و سینه آنها ریشه می دواند و تا پایان عمر همراه و همرازشان می ماند.

این عزاداری برای منطقه کاکی ها یک سنت است، سنتی که مظهر وحدت و نماد هویت ملی و مذهبی آنهاست و وقتی این شهر در آستانه محرم قرار می گیرد، کودک وپیرش می کوشند تا بیش از پیش و گرم تر از همیشه بر سینه بزنند.

چون محرم می رسد، هم تراز با شعاع آفتاب ظهر عاشورا، حلقه می گیرند و در آیین اشک ریزان حسینی، صفوف برادری و برابری خویش را محکم می کنند.

شاعران و مداحان این دیار قرن هاست که با سروده ها و نوای توحیدی خود پیام و خاطره نهضت عاشورا را در اذهان زنده نگه داشته اند.

درعزاداری مردم کاکی به واقعه بزرگ کربلا از زاویه های گوناگون پرداخت شده و در آنها حماسه دشت نینوا،مظلومیت اهل بیت (ع) و قساوت یزید و یزیدیان به زیبایی هر چه تمام تر عرضه شده است.

کاکی یکی از مهم ترین کانون های عزاداری عاشورای حسینی در ایران محسوب می شود و همه ساله پذیرای گردشگران بسیاری از اقصی نقاط ایران در ماه های محرم و صفر است.

نوحه هایی که در آیین عزاداری خوانده می شود باید با حرکات دست و پا همخوانی داشته باشد، از این رو افراد مجرب،حلقه هایی درونی دسته های سینه زننده را تشکیل می دهد که شکلی منحصر به فرد دارد و بیشتر از اشعار غزل و وسایراشعار در نوحه این شهر استفاده می شود.

سینه زدن کاکی در پایان آیینی دارد که برخی آن را ?یزله? یا ?حیدری? می نامند و دارای ریتم تندی است و جوانان با شرکت در آن، احساسات خود را به نمایش می گذارند.

در این مراسم، افراد با گرفتن کمر یکدیگر،همگی در یک ستون قرار می گیرند و سعی می کنند حرکاتی شورانگیز داشته باشند.

مراسم سینه زدن در کاکی برعکس همه شهرهای ایران که در آن مردم به صورت دسته جمعی در خیابان ها حضور دارند، بیشتر در حسینیه ها و مساجد متمرکز است.

عزاداری مردم شهرکاکی بسیار تاثیرگذار، جذاب، پرشور و جوشش است و این سبک فقط بوشهری و به نام بوشهر نیز در سراسر جهان شناخته شده و اجرا می شود.

نوشته است:نخستین مدارک مکتوب در باره سینه زدن و عزاداری در منطقه کاکی به دوره زندیه باز می گردد

محرم که می رسد شهر کاکی حال و هوای دیگری پیدا می کند .کودکان و نوجوانان به زنجیر زنی و سینه زنی می پردازند.

شبها از همه جا صدای عزاداری برای امام حسین -ع-به گوش می رسد.کسانی که از کاکی در شهرهای دیگر مقیم هستند سعی می کنندکه حداقل در روزهای عاشورا و تاسوعا به شهر کاکی بیایند و در عزاداری شرکت نمایند. ادامه مطلب...




تاریخ : شنبه 92/9/9 | 8:30 عصر | نویسنده : سروش-و | نظرات ()
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
.: Weblog Themes By SlideTheme :.

  • اسکندر