سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نتیجه تصویری برای اندروید 8

بزودی اندروید8 برای گوشی MATE9ویژه خاور میانه منتشر خواهد شد

 






تاریخ : چهارشنبه 96/9/15 | 7:33 عصر | نویسنده : سروش-و | نظرات ()

گوشیmate10 proتنها گوشی بسیار محبوب سری  هواوی است که در سایز6اینج ساخته شده ..این گوشی ضد آب وغبار است ومقاوم در برابر ضربات احتمالی باطری بسیار عالی دارد وعلاقه مندان زیادی دارد






تاریخ : دوشنبه 96/9/13 | 10:54 عصر | نویسنده : سروش-و | نظرات ()

شاید کمپانی چینی هواوی در گوشی های هواوی پی 10 (Huawei P10) و پی 10 پلاس (Huawei P10 Plus) بیشتر از اینکه به فکر کاهش حاشیه‌های پرچمدارانش باشد، به فکر استفاده از دوربینی با لنزهای قدرتمند لایکا بود. البته در این بین، نباید از زیرکی آنها در کاهش قیمت تمام‌شده P10 و P10 Plus گذشت؛ هواوی استفاده از پردازنده‌ سایر شرکت‌هایی مانند اسنپدراگون کوالکام و اگزینوس سامسونگ را کنار گذاشته و دردانه‌های خود را با چیپست اختصاصی کایرن 960 روانه بازار کرده است.






تاریخ : یکشنبه 96/4/25 | 5:45 عصر | نویسنده : سروش-و | نظرات ()

واوی میت 10 (Huawei Mate 10) نام پرچمدار آینده فبلت های سری میت هواوی است. در ادامه با مشخصات فنی، قیمت، قابلیت‌ها و سخت افزار Mate 10 آشنا خواهی مشد.

پس از عرضه گوشی های پرچمدار هواوی پی 10 و پی 10 پلاس در اولین ماه‌های سال جاری میلادی، غول گوشی ساز چینی ظاهرا می‌خواهد یک بمب را در انتهای سال 2017 بترکاند. بر اساس شایعات، اخبار و حواشی به بیرون درز پیدا کرده این بمب، فبلت هواوی میت 10 نام خواهد داشت.

چه چیزی محصولات سری Mate را ویژه می‌کند؟ فلسفه بزرگ و برجسته این کمپانی در هنگام طراحی و ساخت این محصولات در نظر گرفته شده است. هواوی میت 9 بهترین مثال برای توصیف این فلسفه است که یک فبلت بزرگ 5.9 اینچی همراه با سخت افزار قدرتمند، دوربین دوگانه لایکا و یک باتری بزرگ 4.000 میلی‌آمپر ساعتی، تماما در یک قالب فلزی براق گنجانده شده‌ است.

آیا هواوی موفق خواهد شد همراه با نسل جدید این خانواده، بهترین گوشی هوشمند تاریخ را به نام خود رقم بزند؟ در حال حاضر هیچکس نمی‌داند، اما شایعات زیادی در حوالی این شرکت وجود ندارد که نشان می‌دهد به همین ترتیب است. در ادامه ما هر آنچه که لازم است از گوشی معرفی نشده هواوی میت 10 بدانید را در اختیارتان بگذاریم. این محصول، پادشاه جدید محصولات هواوی خواهد بود.

طراحی

هواوی میت 10 از طراحی تمام صفحه برخوردار خواهد بود

شایعات حاکی از آن است که هواوی میت 10 درست همانند گوشی های شیائومی می میکس، ال جی جی 6، سامسونگ گلکسی اس 8 و اسنشال فون از طراحی تمام صفحه برخوردار است. تا به امروز هیچ رندری از این محصول به بیرون درز پیدا نکرده است، بنابراین هنوز هیچ کس نمی‌داند فبلت جدید هواوی چه شکل و شمایلی خواهد داشت. با تمام این تفاسیر، اگر شایعات به واقعیت تبدیل شوند، ما می‌توانیم انتظار داشته باشیم گوشی از یک نمایشگر بزرگ و بدنه‌ای کوچک برخوردار باشد که خبر خوبی برای طرفداران هواوی خواهد بود.

ادامه مطلب...




تاریخ : یکشنبه 96/4/18 | 12:21 صبح | نویسنده : سروش-و | نظرات ()

مشخصات گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A9 Pro ( Samsung Galaxy A9 Pro - 2016)

مشخصات کلی
تاریخ معرفی 2016, March
تعداد سیم کارت دو سیم کارت
تکنولوژی GSM / HSPA / LTE
رنگ Pearl White, Midnight Black, Champagne Gold, Pink
شبکه های ارتباطی
باند شبکه 4G LTE
GPRS
WLAN Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, dual-band, WiFi Direct, hotspot
GPS Yes, with A-GPS, GLONASS/ BDS (market dependant)
NFC
Edge
بلوتوث v4.1, A2DP, EDR, LE
USB microUSB v2.0
4G
3G
اسکن
سرعت HSPA 42.2/5.76 Mbps, LTE Cat7 350/50 Mbps
سایر مشخصات
سنسورها Fingerprint, accelerometer, gyro, proximity, compass
رادیو FM radio, RDS, recording
باتری Non-removable Li-Ion 5000 mAh battery
سایر قابلیت ها 1/2.8" sensor size, geo-tagging, touch focus, face detection, panorama, HDR
پردازنده
پردازشگر اصلی ( CPU ) Quad-core 1.8 GHz Cortex-A72 & quad-core 1.2 GHz Cortex-A53
پردازنده Qualcomm MSM8976 Snapdragon 652
فیلمبرداری
کیفیت فیلم 1080p@30fps
صفحه نمایش
صفحه نمایش لمسی
اندازه صفحه نمایش 6.0 inches
رزولوشن 1080 x 1920 pixels (~367 ppi pixel density)
امکانات نرم افزاری
سیستم عامل Android
جاوا
مرورگر وب HTML5
صدا
نوع زنگ Vibration; MP3, WAV ringtones
دوربین
دوربین جلو 8 MP, f/1.9, 1080p
سایر قابلیت ها
کارت حافظه microSD, up to 128 GB (uses SIM 2 slot)
مشخصات بدون دسته بندی
قابلیت پشتیبانی از سیم کارت
قابلیت‌های نرم‌افزاری SMS(threaded view), MMS, Email, Push Mail, IM
Internal 32 GB, 4 GB RAM
دوربین پشت 16 MP, f/1.9, autofocus, OIS, LED flash
GPU Adreno 510
Loudspeaker
جک 3.5 میلیمتری
2G bands GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 (dual-SIM model only)
3G bands HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
Status Coming soon. Exp. release 2016, April
Build Corning Gorilla Glass 4 back panel
Type Super AMOLED capacitive touchscreen, 16M colors
Protection Corning Gorilla Glass 4
منبع : فری یاب





تاریخ : پنج شنبه 95/10/30 | 7:23 عصر | نویسنده : سروش-و | نظرات ()

چـطوری سرفه و گلو درد رو درمان کنیم؟??

 

?? میخک رو بمکید تا نرم بشه،بعد بجوید و یک لیوان آب بخورید

 

- اوژنول موجود در میخک، ضد درد و باکتری است

- جویدن میخک باعث آزادسازی آن و بی حسی میشود






تاریخ : جمعه 95/10/3 | 2:39 عصر | نویسنده : سروش-و | نظرات ()

?? #سیاست_های_مردانه 

 

#منشاء_بی_احساس_شدن_زن_ها

??برای کشتن یک زن نیازی نیست فریاد بزنی , ترکش کنی , رویاهایش را بدزدی یا به او خیانت کنی

برای کشتن یک زن کافیست

وقتی برای تو پیرهن زیبا می پوشد

فراموش کنی بگویی :

                     " چه زیبا شده ای بانو "

??آنگاه تکه ای از زیبایی زن می افتد و کمی از قلبش می ریزد.و اگر فقط چندبار دیگر به همین راحتی از نگاه تو بیفتد تمام او می شکند

و یک روز صبح زنی را میبینی که روحش به مقصد تنهایی خانه ی تو را ترک کرده اما خودش مشغول چیدن میز صبحانه توست و تو محکومی با جسد متحرک یک زن صبحانه بخوری.

 

??زن ها نیاز شدید به توجه مرد زندگیشون دارن 

لطفا زیبایی هاش رو ببینش و بهش توجه کن و تحسینش کن

 

??






تاریخ : چهارشنبه 95/9/10 | 12:37 عصر | نویسنده : سروش-و | نظرات ()

 

Image result for ?28صفر?‎

 

 . می دانی 28 صفر چه روزی است؟

 روز عزای بزرگ بشریت. این روز مصیبت هاب جانکاهی بر پیکر بشریت فرود آمد. جا دارد که بشریت این روز را عزای جهانی اعلام کند و تا ابد بر آن بگرید و اشک حسرت بریزد. باید تمام زمین را ماتمکده کرد. چرا؟ مگر در این روز چه اتفاقی افتاده است؟

امروز 28 صفر است که جان عالم، عصاره خلقت ، و دلیل وجودی تمام عالم امکان از دنیا رفت. عالم آفرینش تاب تحمل این بار سنگین را به هیچ وجه نداشت. اما چرا تحمل کرد؟ چرا کوه ها فرو نریختند؟ چرا ستاره ها خاموش نشدند؟ چرا سیارات از مدار خودخارج نگشتند؟ چرا ماهیان دریا و پرندگان آسمان به زندگی خود ادامه دادند؟ چرا اسارفیل در سور خود ندمید؟

چون خداوند پیش بینی این روز را کرده بود و برای امان جهان و ادامه حیات خلقت برنامه داشت و علی(ع) جان پیغمبر، همدم او در معراج، وصی وجانشین و برادر او را آفریده بود. خداوند زمین را از حجت خود خالی نگذاشته بود تا ساکنانش را فروبرد.

اما امروز روز عزای بشریت است و باید تا ابد بر این روز گریست. امروز روز سقیفه است. روزی که بدعت در دین پایه گذاشته شد. روزی که شیطان با تمام قوا بر انسان حمله ور شد تا دین را از جایگاه خود منحرف کند. و البته هم که موفق شد. با همراهی دنیا طلبان و جاه طلبان و دشمنان زخم خورده اسلام، مسیر صلاح و رستگاری بشریت، مسیر تاریخ بشریت که می رفت تا به مدینه فاضله ی خود نزدیک شود را منحرف کردندو کردند آنکه نباید می کردند. و از آنروز تا به امروز و از امروز تا به روز موعود هر ستمی که در دنیا واقع شود آن سقیفه نشینان که جسم بی جان پیامبر را بر زمین گذارده و به طلب دنیا دور هم جمع شدند در آن شریکند.

اما عزای من بر آنانی است که دین و دنیا و آخرت خود را با آن سقیفه نشینان که پیامبر را متهم به هزیان گویی کردند، گره زده اند. آنانی که دختر پیامبر خدا را علی رغم آن همه  سفارش پیغمبر آزردند و شهید کردند. آنانی که نوادگان پیامبر را گریاندند. آنانی که حق علی و فاطمه را خوردند و آخرت خود را به چند صباحی حکومت دنیا فروختند.

آی مردم شما خط خود را از دشمنان رسول خدا جدا کنید. زیرا که رسول خدا فرمود:

فاطمه پاره ی تن من است هر که او را بیازارد مرا آزرده است و هر که مرا بیازارد خدا آزرد ه است.

آی مردم خشم فاطمه ، خشم خداست. آی مردم خون حسین را فرزندان سقیفه نشینان بر زمین گرم کربلا ریختند. آنانی که جسد پیامبر را رها کردند در کربلا هم جسم صد چاک پسر سول خدا را زیر آفتاب  بیایان رها کردند.

امروز 28 صفر است روز عزای بشریت. پس ای مردم دنیا بگریید بر این ماتم عظما.






تاریخ : جمعه 95/9/5 | 12:14 صبح | نویسنده : سروش-و | نظرات ()

معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد با توجه به اینکه حضور تعداد زیاد نیروی انسانی در وزارت آموزش و پرورش و نیز زمانبر بودن پردازش اطلاعات آنها برای حضور در آزمون سراسری قرآن و عترت ویژه کارکنان دولت، اقدام به تدارک امکانات بیشتر برای حضور کارکنان این وزارتخانه در آزمون سراسری قرآن و عترت از طریق اختصاص دادن زمان و شرایط ویژه برای آن، ‌کرده است.
معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد و ستاد اجرایی آزمون «به سوی فهم قرآن» در همین رابطه اطلاعیه‌ای صادر کرده است که به شرح ذیل است.
پیرو مجوز شماره 486522 سازمان امور اداری و استخدامی کشور و تفاهم‌نامه منعقد شده فی ما بین معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مرکز برنامه‌ریزی، آموزش منابع انسانی و فن آوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش به شماره 190708/95 مورخ 95/8/3 درخصوص برگزاری آزمون سراسری «به سوی فهم قرآن» با محوریت سوره مبارکه صف ویژه تمامی کارکنان وزارت آموزش و پرورش و همچنین با عنایت به بالا بودن تعداد کارکنان این وزارتخانه در سراسر کشور، موارد زیر را به آگاهی می‌رساند.
1-  عنوان رشته آزمون؛ ترجمه و تفسیر آیات برگزیده جزء 28 قرآن کریم «سوره مبارکه صف» با کد رشته جدید شماره 99505886
2-  مهلت ثبت نام؛ از تاریخ 20 آبان ماه  لغایت 10 آذر ماه
3-  نحوه ثبت نام؛ از طریق مراجعه به پایگاه اینترنتی www.quranedu.ir بخش «ثبت نام کارکنان دولت»
4- منبع آزمون؛ کتاب «به سوی فهم قرآن» (به صورت PDF بر روی سامانه ثبت نام قابل دریافت می‌باشد)
5-  تاریخ برگزاری آزمون؛ روز پنجشنبه 2 دی‌ماه در سراسر کشور با مراجعه به سایت www.fahmequran.ir و بر اساس زمانبندی زیر است.
منطقه 1  شامل استان‌های تهران، مازندران، گیلان، گلستان، همدان، قزوین و سمنان طی ساعت 9 تا 9:20 آزمون خود را برگزار می‌کنند.
منطقه 2 شامل استان‌های خراسان رضوی، کرمان، سیستان و بلوچستان، یزد و خراسان شمالی  طی ساعت 10 تا 10:20 آزمون خود را برگزار می‌کنند.
منطقه 3 شامل استان‌های ایلام، خراسان جنوبی، اردبیل، قم، کردستان، لرستان، کرمانشاه، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و خوزستان طی ساعت 11 تا 11:20 آزمون خود را برگزار می‌کنند.
منطقه 4 شامل استان‌های اصفهان، فارس، البرز، هرمزگان، مرکزی، بوشهر، زنجان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد طی ساعت 13 تا 13:20 آزمون خود را برگزار می‌کنند.
‌مزایای شرکت در آزمون
اعطاء گواهینامه آموزش ضمن خدمت معادل 28 ساعت به کلیه پذیرفته شدگان در آزمون الکترونیکی
شرکت در قرعه‌کشی 110 کمک هزینه عتبات عالیات به برگزیدگان
تذکر بسیار مهم
آن دسته از کارکنان وزارت آموزش و پرورش که تاکنون تحت پوشش موسسات قرآنی در آزمون کتبی ثبت نام کرده‌اند می‌بایست طبق برنامه قبلی و در روز پنجشنبه 95/8/20 به محل آزمون تعیین شده مراجعه نموده و امتحان دهند. بدیهی است برای این گروه از کارمندان آموزش و پرورش همانند دیگر کارکنان دولت گواهینامه 28 ساعت ضمن خدمت آموزشی در نظر گرفته خواهد شد.
آن دسته از کارکنان وزارت آموزش و پرورش که تا کنون در بخش آزمون الکترونیکی ویژه کارکنان دولت ثبت نام کرده‌اند می‌بایست حسب تفاهم نامه مذکور همزمان با سایر کارکنان آموزش و پرورش در تاریخ 2 دیماه و بر اساس جدول فوق الذکر امتحان دهند.






تاریخ : شنبه 95/8/29 | 11:22 عصر | نویسنده : سروش-و | نظرات ()

همه زنان زندگی دونالد ترامپ

دونالد جان ترامپ متولد 14 ژوئن 1946 (24 خرداد 1325) یک تاجر و سرمایه دار آمریکایی و مجری تلویزیون است. ترامپ یکی از نامزدهای حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکاست.این میلیاردر آمریکایی که با اظهارات جنجالی و گاه نژادپرستانه خود، بحث و جدلهای فراوانی را در داخل و خارج از آمریکا به راه انداخته، زندگی پرفراز و نشیبی داشته است.لهج? غیرآمریکایی همسر سوم ترامپ در نخستین سخنرای تبلیغاتی و اتهام کپی برداری متن سخنرانی او از سخنرانی همسر باراک اوباما ، جنجال تازه ای را درباره ترامپ بر سر زبانها انداخته است.

ترامپ و نخستین همسرش ایوانا مری زلنیچکوا
  
دونالد ترامپ در 14 ژوئن سال 1946 به عنوان چهارمین فرزند از پنج فرزند فردریک ترامپ و مری آن مک لئود در نیویورک متولد شد.
 
میلیون ها دلار ثروت خانواده ترامپ از کار معامله مسکن بدست آمده بود، و او نیز جا پای پدر گذاشت و حتی دوران دانشجویی با پول پدرش به خرید و فروش مسکن می پرداخت.
 
ترامپ پس از پایان تحصیلات در سال 1974 ادار? شرکت پدر را برعهده گرفت.
 
دونالد ترامپ

دونالد ترامپ ، میلیاردر آمریکایی

همسر دوم دونالد ترامپ

 مارلا ماپلس همسر دوم ترامپ

 نخستین همسر ترامپ، "ایوانا مری زلنیچکوا" یک مانکن اهل چک بود. وی در سال 1977 با ایوانا ازدواج کرد و حاصل این ازدواج دو فرزند پسر و یک دختر است.
ترامپ پس از جدایی از ایوانا با مارلا ماپلس (از سال 1993 تا 1999 ) خواننده ای که 17 سال از خودش جوان تر بود ازدواج کرد.
 
حاصل ازدواج ترامپ با مارلا ماپلس، دختری به نام تیفانی است که اکنون در عرصه مدلینگ و خوانندگی فعال است.
 

کارلا برونی دونالد ترامپ

 
ترامپ پس از جدایی از مارلا ماپلس، مدت کوتاهی با کارلا برونی بود. برونی هم پس از جدایی از ترامپ، با نیکلا سارکوزی که در آن زمان رئیس جمهور فرانسه بود، ازدواج کرد.
 دونالد ترامپ پس از جدایی از همسر دوم، در سال 2005 با ملانیا کناوس مدل اهل اسلوانی ازدواج کرد.
 نوه دونالد ترامپ با "بارون ویلیام" پسر کوچک او تقریبا هم سن و سال است. این پسر حاصل ازدواج او با ملانیا است که در نیویورک به مدرسه می رود. دونالد ترامپ 8 نوه دارد.
دونالد ترامپ





تاریخ : دوشنبه 95/8/24 | 7:28 عصر | نویسنده : سروش-و | نظرات ()
   1   2   3   4   5   >>   >
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
.: Weblog Themes By SlideTheme :.

  • اسکندر